    From: "Lukasz W." <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dokąd uciec z PeKaO SA?
    Date: Thu, 31 Dec 2009 11:43:05 +0100

    > - mała lub zerowa opłata za prowadzenie konta
    > - dostęp do internetowej strony za pomocą której mogę wykonywać przelewy
    > - mała lub zerowa opłata za operacje przelewów (zwłaszcza te
    > przeprowadzane za pomocą internetu)
    > - karta kredytowa nie jest warunkiem koniecznym, ale jeśli byłaby w opcji
    > a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)
    >

    > Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego
    > dobrego w Nowym Roku !

    czy przeglądałeś obecną nową ofertę kont, którą wprowadzili kilka miesiecy
    temu?
    np konto internetowe, dokładnie zwie się "Eurokonto Net " - konto darmowe,
    nie płaci się nic za przelewy zewnetrzne
    takie konto internetowe można mieć oprócz innego standardowego już płatnego
    ale z pełnym zakresem usług (Eurokonto Intro, Optymalne, Aktywne, Aktywne
    Plus)

    osobiście kilka miesiecy temu zastanawiałem się nad likwidacją swojego
    Eurokonta akademickiego ale ze względu na swój wiek dokonałem migracji na
    Intro oraz dodatkowo załozyłem "Eurokonto Net".
    Karty się pozbyłem bo mam w innym banku ale zawsze moge złożyć wniosek o jej
    aktywacje.

    L.W.