  • Data: 2009-12-31 11:45:51
    Temat: Re: dokąd uciec z PeKaO SA?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nikosis" news:alpine.LRH.2.00.0912311030410.30719@localhost.l
    ocaldomain

    > Witajcie !

    Graba! :]

    > Od paru ładnych lat mam konto (eurokonto plus) w PeKaO SA.

    Krzyżyk na drogę.

    > Po woli jednak
    > zaczynają mnie denerwować zarówno poziomem obsługi w samym banku jak i
    > cenami za prowadzenie konta.

    Mądrzejesz! to dobrze wróży na przyszłość! :]

    > W związku z tym chciałbym uciec do innego banku. Moje wymagania nie są
    > wygórowane (tak mi się przynajmniej wydaje ;)
    > - mała lub zerowa opłata za prowadzenie konta
    > - dostęp do internetowej strony za pomocą której mogę wykonywać przelewy
    > - mała lub zerowa opłata za operacje przelewów (zwłaszcza te
    > przeprowadzane za pomocą internetu)
    > - karta kredytowa nie jest warunkiem koniecznym, ale jeśli byłaby w opcji
    > a opłaty za nia bylyby znośne to czemu nie ;)

    Nie piszesz o konieczności wizyt w oddziale a więc pierwsza propozycja to:
    mBank
    Jeżeli oddziały od czasu do czasu są konieczne to: DB NET, który IMHO jest
    nawet lepszy od mBanku ze względu na darmowe wypłaty ze wszystkich
    bankomatów w PL za free. Ile potrwa w DB taka sielanka niestety nie wiem.
    Oby jak nadłużej.
    Alior jeszcze sobie możesz rozważyć.

    > Z góry dziękuje Szanownym Grupowiczom za pomoc, i życzę wszystkiego
    > dobrego w Nowym Roku !

    Nie będzie dobry... Moja pani siedzi dzisiaj w pracy :(