  • Data: 2010-07-04 13:37:05
    Temat: Re: dokonało się :)
    Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "jarek" 4...@n...onet.pl

    > Czyli zapłaciłeś za debecik przez te dwa (03 i 04) dni czy nie?

    Hmm...przy przelewie mam daty jak powyżej
    Data transakcji: 2010-07-03
    Data księgowania: 2010-07-05

    Debecik był mały (62 gr) i wynikał z braku środków przy pobieraniu opłaty za
    kartę VE (3 zł). Opłata za kartę została naliczona w dacie jak niżej:
    Data transakcji 2010-07-02
    Data księgowania 2010-07-02

    System brakujące 62 gr pożarł dzisiaj (4.07) z analizy różnicy pomiędzy kotą
    wpłaconą na ror a naliczonym 02.07 debecikiem wynika, że dodatkowej kasy mi za
    dwa dni nie pobrali, ale to może wynikać z niskiego debeciku.
    Na próby na większa skalę, z mojej strony, na razie się nie zanosi ;)