  • Data: 2006-04-25 08:18:24
    Temat: Re: dokumenty potrzebne przy zaciąganiu kredytu hipotecznego
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (...)
    >
    > Czy którykolwiek z tych dokumentów wymaga wizyty w US lub miejscu
    > zameldowania?

    Jeżeli masz działalność to raczej tak, pewnie można złożyć w innym oddziale
    ale znając życie czas oczekiwania się wydłuży.
    Jeżeli umowa o pracę to raczej nie trzeba tam chodzić.
    Dziwne dla mnie było to, że aby dostać zaświadczenie o niezalaeganiu z
    podatkiem w US z prowadzonej działalności gospodarczej, chcieli sprawdzać
    wszystkie urzędy skarbowe ( wysyłać zapytania i czekać na odpowiedź) do
    których należała moja żona w przeciągu ostatnich 5 lat!! Nie docierał do
    nich fakt że takie zaświadczenie brałem już w zeszłym roku parę razy i w
    poprzednich latach a żona nie zmieniała od tego czasu US.
    Musiałem odczekać parę dni z wnioskiem (akurat żony meldunek miał 5
    urodziny)

    --
    patyk