  • Data: 2009-06-15 04:52:21
    Temat: Re: domena bankowa
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 23:20, "RobsonStill" <c...@w...pl> wrote:

    > Nie chce mi się w to wierzyć, co ma piernik do wiatraka. Co taki NASK może
    > zrobić klientowi, który zakupił domenę a potem chcę ją odsprzedać ze swoich
    > wymyslonych powodów.

    Czlowiekiem malej wiary jestes :)

    > Jeśli sa takimi "Robin Hoodami" jak prawisz kolego to dlaczego nie filtrują
    > nazw podanych do sprzedaży.
    > Grubymi nićmi szyte. Najwyraźniej koleszka w sądzie " miał kiepskiego
    > papuge".
    > Cwaniactwo to to nie jest, to czysta przedsiębiorczość, hmm. Kupić towar, na
    > którego znajdzie się nabywca.

    Nie kupujesz towaru. Poruszamy sie na dosc niepewnym gruncie praw do
    nazwy, znaku towarowego itp. Co innego jak sobie wykombinujesz nazwe
    domeny dsguifh.pl i sie okaze, ze ludzie wala tam drzwiami i oknami bo
    im sie kojarzy z ich pierwsza miloscia z podstawowki, a co innego jak
    sobie zrejestrujesz domene pekao24.com.pl i napiszesz do Pekao zeby Ci
    zaplacicli 323897238947 zl za ta domene. To juz moim zdaniem ciezko
    nazac "przedsiebiorczoscia" :)

    A co to ma wspolnego z tematem? :P