  • Data: 2010-04-20 20:18:59
    Temat: Re: doradcy kredytowi - czy warto?
    Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zbliżam się powoli do kredytu hipotecznego i stąd pytanie: czy warto
    > rozważać oferty firm doradczych typu Expander czy Openfinance czy raczej
    > sobie odpuścić i brać pod uwagę tylko bezpośrednie oferty banków?

    kilka dni temu mój pracownik właśnie odebrał klucze do mieszkania
    gdyby nie laska z Openfinance pewnie by teraz chodził wściekły że znowu się
    nie udało bo meczył temat już 2 lata.
    kilka banków odmówiło bo kiedyś miał jakąś zaległą ratę kredytu ratalnego
    oczywiscie spłącona i wyjasniona ale w BIKu wisi. ona zrobiła mu kredyt
    troszkę drożej w jednym z banków którego nie ma w naszej okolicy więc nigdy
    by do niego nie trafił.
    pzdr
    GL