  • 1. Data: 2006-08-11 17:44:35
    Temat: Re: dostep do konta os. z zagranicy
    Od: s...@j...cuni.cz

    > A gdyby pelnomocnikiem do tego konta byla osoba z polskim obywatelstwem?

    Wtedy chyba moj pracodawca odmowilby wplaty na takie konto, jest chyba
    taka regula, ze wplata musi byc dokonana na konto, ktorego wlascicielem
    jest ten konkretny pracownik. Kiedys, jak jeszcze nie mialam konta w
    Polsce i chcialam, zeby mi wplacili na konto mojego kolegi, to mi tak
    pracodawca powiedzial.
    K.

  • 2. Data: 2006-08-11 18:23:48
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    s...@j...cuni.cz wrote on 2006-08-11 19:44:

> [...]
    > jest ten konkretny pracownik. Kiedys, jak jeszcze nie mialam konta w
    > Polsce i chcialam, zeby mi wplacili na konto mojego kolegi, to mi tak
    Pełnomocnik to nie właściciel - ty byłabyś właścicielem (-ką) i miała
    ustanowionego pełnomocnika z polskim obywatelstwem, czyli osobę, które
    jest przez Ciebie upoważniona do operacji na koncie.

    Michał M

    ps. w innym mailu pisałaś, że jest sporo propozycji - napisz co i
    dlaczego wybrałaś - przyda się innym