eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidot. dzisiejszej awarii konta › Re: dot. dzisiejszej awarii konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dot. dzisiejszej awarii konta
    Date: Wed, 25 Oct 2006 11:44:11 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <ehnbld$4f4$1@news.task.gda.pl>
    References: <453e7664$0$17967$f69f905@mamut2.aster.pl> <ehm9c8$gg4$1@inews.gazeta.pl>
    <ehn7bo$k71$1@inews.gazeta.pl> <ehnam9$3ac$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: b2b.wp-sa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1161769453 4580 212.77.105.138 (25 Oct 2006 09:44:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Oct 2006 09:44:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.8-1.4.1.centos4 (X11/20060421)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <ehnam9$3ac$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399301
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS wrote:
    >
    >> Jak już jest obciążenie to nie trzeba czekać na wyciąg - należy
    >> reklamować. Gdyby miała nastąpić korekta, byłaby zapewne od razu.
    >>
    > a ja bym poczekal na wyciag i wtedy zlozyl reklamacje, nie wiem dlaczego
    > korekta mialaby byc od razu?

    Po pierwsze w inteligo nie ma wyciągów.

    Po drugie zwykle jest tak, że najpierw jest blokada, a po kilku dniach,
    jak obsługa bankomatu sprawdzi logi i kasety, to blokada znika i pojawia
    się zaksięgowane rozliczenie. Albo nie pojawia się jeśli tak wynika z
    logów bankomatu.

    W tym przypadku nie ma już blokady tylko jest zaksięgowane obciążenie
    rachunku. Skoro bank to zaksięgował, to można przyjąć że był pewny że to
    co robi jest właściwe. Dlatego nie należy liczyć na korektę, tylko
    złożyć reklamację. Im szybciej tym lepiej.

    --
    Pozdrawiam
    Karol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1