eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidrobny problem z MultiBankiem › Re: drobny problem z MultiBankiem
  • Data: 2010-01-18 21:14:18
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-01-18 21:58, Misiu pisze:

    > Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
    > odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie
    > chodzi mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam
    > odpowiedź odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej
    > reklamacji - w końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.
    >
    > Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

    Coś w tym guście jest, więcej pod "arbiter bankowy":
    http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4
    Formalnie sprawa się kwalifikuje, pytanie czy chcesz zainwestować
    w to swój czas.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1