eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidrobny problem z MultiBankiem › Re: drobny problem z MultiBankiem
  • Data: 2010-01-18 21:07:07
    Temat: Re: drobny problem z MultiBankiem
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hj2i1u$1l1r$...@n...ipartners.pl...

    > Mam pytanko do szanownych grupowiczów: jak sprawić, że człowiek
    > odpowiedzialny za reklamację raczył ruszyć dupę i coś zrobić ? Nie chodzi
    > mi o zwrot 2 zł na konto. Równie dobrze będzie jak otrzymam odpowiedź
    > odmowną. Chodzi o to, aby ktoś poświęcił KILKA MINUT mojej reklamacji - w
    > końcu łaski nie robi, bierze za to kasę.
    >
    > Jest może jakaś bankowa Inspekcja Handlowa, albo coś w tym guście ?

    Luzik. Ja dostałem już dwa takie maile (co miesiąc wysyłają) o przedłużeniu
    okresu rozpatrywania banalnej reklamacji. Dno. Ten bank stał się od pewnego
    czasu niereformowalny w pewnych kwestiach. Coś jak kolejna inkarnacja Pekao.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1