  • Data: 2006-08-03 19:51:26
    Temat: Re: druga strona koperty
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eatjmj$at3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Intryguje mnie jedna rzecz: wszelka korespondencja od Citi jest w
    > kopertach, gdzie na odwrocie są kratki do zaznaczenia powodu
    > niedostarczenia przesyłki (np. adresat nie odebrał przesyłki w terminie,
    > adresat nie żyje, nowy adres itd.....).
    >
    > Tylko po co, skoro jeszcze nie zdarzyło mi się żeby Citi coś przysłal
    > poleconym, a listonosz wrzuca do skrzynki i tyle.
    >
    > p. m.

    Ale jak do twojej skrzynki wrzuci list to pójdziesz go chyba zwrócić na
    pocztę?
    Pozatym listonosz zazwyczaj najdokładniej wie kto kiedy gdzie i z kim.
    Mi przynosi czasem listy takie że normalnie muzg staje. :)
    Raz dostałem kartke z wakacji z adresem:

    Imie Nazwisko
    Miasto

    Ani kodu, ani ulicy, ani numeru a mieszkam w mieście 40 tyś mieszkańców.
    Arek