  • Data: 2006-08-03 20:18:07
    Temat: Re: druga strona koperty
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    turczy napisał(a):

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale jak do twojej skrzynki wrzuci list to pójdziesz go chyba zwrócić na
    > pocztę?

    Tak, oczywiście. I jeszcze dokładam bombonierkę do tego ... :)

    Kiedyś jak była skrzynka na zwroty, to do niej wrzucałem. Ale przecież
    nie będę drałował na drugi koniec osiedla żeby list odnieść, który nie
    jest ważny skoro nie jest polecony.... A nasz listonosz jest na klatce
    średnio 5 sekund, więc nie ma szans go złapać :).

    > Pozatym listonosz zazwyczaj najdokładniej wie kto kiedy gdzie i z kim.
    > Mi przynosi czasem listy takie że normalnie muzg staje. :)
    > Raz dostałem kartke z wakacji z adresem:
    >
    > Imie Nazwisko
    > Miasto

    No ale nie wyobrażam sobie żeby listonosz z własnej inicjatywy nie
    wrzucił do skrzynki listu, bo wydaje mu się że wie że adresat nie żyje,
    lub że się przeprowadził....

    p. m.