  • Data: 2002-08-14 17:44:51
    Temat: Re: dwa dokumenty ze zdjeciem - zagadka; Re: ING
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Coś kręcisz.
    > Ja wszysto załatwiłem dowodem

    mam ksero ze stroniczki z danymi identyfikującymi Użytkownika systemu
    - pod spodem facet dopisal moje dane z dowodu (mimo ze ma je w komputerze)
    oraz obok z prawa jazdy.
    podstemplowal, podpisal - moge udowodnić!
    Przeciez bym go nie zmuszal do spisywania prawa jazdy ;-))
    a na temat drugiego dokumentu ze zdjeciem nie chcialem sie klocic -
    ostrzeglem
    tylko ze ten przepis/zwyczaj obsmieję w internecie.
    *** blad ***