  • Data: 2006-08-05 19:35:15
    Temat: Re: działalność gosp i konto osobiste
    Od: "jst" <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale, kurka, nie ZUS za siebie! Co może być bardziej osobistego oprócz
    > ubezpieczenia (przynajmniej tak to nazywają, inna sprawa czy jest to
    > ubzepieczenie).

    W ING - jak już pisałem - to jakiś niemoralny koszmar. Wciskają np. emerytom
    karty kredytowe. Te karty do niczego nie są na ogół tym ludziom potrzebne.
    Ostatnio przy kasie jakaś Pani skarżyła się, że nie umie jej obsłużyć a tyle
    zapłaciła. Kasjerka odpowiedziała, że skoro juz zapłaciła to niech jej
    używa :). Także KK wciśnięto pół roku temu mojej mamie - starszej już
    osobie - która ma tam jeszcze konto -a z kart nie korzysta poza bankomatową
    bo nie umie po prostu. Nóż się w kieszeniu otwiera.

    pzdr