    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: dziekuje fatso
    Date: Mon, 23 Feb 2009 22:22:43 +0000

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Zamiast zoltej blaszki kup sobie za kilka krugerow akcje
    > kopalni zlota o jakiej pisze wyzej. LSE: VGM
    > Podobno ma to byc dojna krowa- caly zysk do zwrotu.

    > dziekuje fatso za docenienie mojego portfela i potencjalu :-)
    >
    > kroovka
    >
    > fatso-jak oceniasz zdolnosci produkcji zlota i srebra przez KGHM i czy ten
    > konglomerat nie moze sam bic zlotych kroovek? (byle nie doslownie..hehe)
    > jak myslisz.
    > ??

    czesc krufka,

    ebay jest pelny tych roznych Northern Mints i innych srebrnych blaszek.
    Ida po coraz wyzszej cenie
    w stos. do sp(spec.price) na LME.
    KGHM tez by to mogl probowac, problem co jedynie w tym czy ktos mu zaufa.
    Moneta to co innego- gwarantuje ja Skarb Panstwa.
    facet na mojej grupie finansowej wyjasnia na podstawie wykresu dlaczego
    srebro zrobi potezna "kobre" w przeciagu najblizszych dni. Poczekamy,
    zobaczymy. Na razie radze swoich zapasow
    bielikow nie pozbywac sie, dzisiejszy gwaltowny spadek Dow Jones cos nam
    chce powiedziec.
    Ja sam juz wlasciwie zakonczylem zakup tzw "physical"- czyli fizycznego
    kruszcu.
    No ale jak frajer nadstawi dupci to ja zawsze chetnie sobie pochedoze,
    oto przyklad od wczoraj:

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=300294149818

    zauwaz, ze 55 tr oz egipskiego srebra, puncowanego, wzialem grubo
    ponizej ceny zlomu. Picie herbaty jak pasza to juz
    jest bonus.

    Aha, ta kopalnia zlota(dokupilem dzisiaj)- produkuje ok. 2 tys uncji
    tygodniowo, ma ok 50 lat i wlasnie wznowila produkcje.
    Jutro maja spotkanie z inwestorami, podobno dobre wiesci oczekiwane. Kup
    rano i bedziesz mial five bagger(5x) wieczorem.

    fatso