  • Data: 2006-08-09 07:17:30
    Temat: Re: dziwna historia.. przelew zagraniczny
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozecie wyjasnic mi, jak to jest mozliwe, w takich
    > transakcjach mogl zginac numer rachunku? Na 101% zginal wlasnie tam..

    Jak wiesz, że taka albo podobna sytuacja ma miejsce, a zalezy Ci na szybkim
    otrzymaniu pieniedzy, i na dodatek masz dobry kontakt z nadawca, to natychmiast proś
    nadawce o interwencje, bo "samo" sie to nigdy nie prostuje, jak również nigdy od
    strony odbiorcy.
    Ilosc pomyłek w takich operacjach jest duża, albo bardzo duża, SWIFT nie jest
    przeciez sztuczna inteligencja a jedynie nosnikiem informacji, ktore w niego
    wtłaczają ludzie.

    Wojtek