  • Data: 2006-08-09 09:29:35
    Temat: Re: dziwna historia.. przelew zagraniczny
    Od: ErkA <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotech napisał(a):

    > Jak wiesz, że taka albo podobna sytuacja ma miejsce, a zalezy Ci
    > na szybkim otrzymaniu pieniedzy, i na dodatek masz dobry kontakt z
    > nadawca, to natychmiast proś nadawce o interwencje, bo "samo" sie
    > to nigdy nie prostuje, jak również nigdy od strony odbiorcy.

    Wlasnie w tym problem, ze nadawca zlozyl reklamacje, zlecil trace, bank
    nadawcy rowniez nie mogl uzyskac informacji co sie dzieje... po prostu
    chase wszyskich mial w d*... Dzis zlozylem prosbe o przyslanie
    zaswiadczenia z banku, ze z powodu braku odpowiedzi chase'a bank
    zwrocil pieniadze do nadawcy, byc moze... MOZE... uda sie odzyskac
    koszty, ech... szkoda, ze ja nie jestem tym nadawca, bo bym zrobil im
    tam porzadek :/

    --
    pozdrawiam serdecznie rafi

    www.BAZAREK.pl - DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE,
    Otwórz sklep online i zarabiaj-bez opłat, bez prowizji