eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidziwna praktyka wlasciceli sklepowRe: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
  • Data: 2004-05-31 09:53:00
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Z tego co wiem, to umowy pomiędzy sklepami a akceptantami kart czegoś
    > takiego zabraniają. Tak więc nie sądzę, byś taką wywieszkę zobaczył. Choć
    > z prawnego punktu widzenia oczywiście masz rację. Warunek bezkarności, to
    > np. wywieszka na drzwiach.

    Takiego oto maila otrzymałem z Polcardu.
    eService na tego typu maile w ogóle nie odpowiada.



    Sklep podpisuje umowe o akceptacji kart i nie ma w niej kwestii dolnej
    granicy zakupu. Techniczna granica jest kwota od 1 do 5 pln ( w zaleznosci
    od agenta rozliczeniowego). Praktyka jednak stosowana w Polsce i na swiecie
    jest nieakceptowanie zaplaty karta za bardzo niskie kwoty rzedu kilku
    zlotych. Agenci rozliczeniowi maja prawo interwencji w przypadkach, ktore
    zagrazaja bezpieczenstwu transakcji. Opisane przez Pana, maja charakter
    polityki handlowej placowki, na ktora agenci rozliczeniowi nie maja wplywu.
    Jednakze kierujacy sklepem dbajac o nalezyta obsluge klienta powinien
    przynajminiej poinfromowac go wsposob jednoznaczny o takim trybie obslugi
    transkacji kartowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1