eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidziwna praktyka wlasciceli sklepowRe: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Date: Mon, 31 May 2004 11:53:00 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 22
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
    Message-ID: <c9ev9h$8d7$1@news.onet.pl>
    References: <2...@g...de>
    <c9ccl1$jcj$1@news.onet.pl> <c9cin2$171$5@news.onet.pl>
    <c9cjlc$k11$1@inews.gazeta.pl> <c9dha3$ojb$13@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1085997169 8615 217.173.163.135 (31 May 2004 09:52:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 May 2004 09:52:49 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.5 (Windows/20040207)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <c9dha3$ojb$13@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:301022
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Z tego co wiem, to umowy pomiędzy sklepami a akceptantami kart czegoś
    > takiego zabraniają. Tak więc nie sądzę, byś taką wywieszkę zobaczył. Choć
    > z prawnego punktu widzenia oczywiście masz rację. Warunek bezkarności, to
    > np. wywieszka na drzwiach.

    Takiego oto maila otrzymałem z Polcardu.
    eService na tego typu maile w ogóle nie odpowiada.



    Sklep podpisuje umowe o akceptacji kart i nie ma w niej kwestii dolnej
    granicy zakupu. Techniczna granica jest kwota od 1 do 5 pln ( w zaleznosci
    od agenta rozliczeniowego). Praktyka jednak stosowana w Polsce i na swiecie
    jest nieakceptowanie zaplaty karta za bardzo niskie kwoty rzedu kilku
    zlotych. Agenci rozliczeniowi maja prawo interwencji w przypadkach, ktore
    zagrazaja bezpieczenstwu transakcji. Opisane przez Pana, maja charakter
    polityki handlowej placowki, na ktora agenci rozliczeniowi nie maja wplywu.
    Jednakze kierujacy sklepem dbajac o nalezyta obsluge klienta powinien
    przynajminiej poinfromowac go wsposob jednoznaczny o takim trybie obslugi
    transkacji kartowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1