  • 1. Data: 2009-09-09 14:37:42
    Temat: Re: dziwne toip eurobanku
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    zlotowinfo wrote:

    > poszedłem dziś do eurobanku z ojcem, a tu ciekawostka
    >
    > wypłaty ze standardowego konta 3zł za każdą wypłatę

    ooo, dowcipnisie, klauzla zabroniona 1021 uokiku sie klania.

  • 2. Data: 2009-09-09 17:16:54
    Od: "tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > ooo, dowcipnisie, klauzla zabroniona 1021 uokiku sie klania.

    jezeli prowadzenie konta wynosi 0 zl to mozna pobierac oplate.

    t.

  • 3. Data: 2009-09-11 08:50:57
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    tomek. wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > jezeli prowadzenie konta wynosi 0 zl to mozna pobierac oplate.

    jakie przepisy na to pozwalaja i czy w takim razie nie sa sprzeczne
    z wyrokiem sokiku?

  • 4. Data: 2009-09-11 09:19:22

    On 11 Wrz, 10:50, Paweł <root@[127.0.0.1]> wrote:

    > jakie przepisy na to pozwalaja i czy w takim razie nie sa sprzeczne
    > z wyrokiem sokiku?

    Byla taka sprawa ze dwa (? ) lata temu, gdzie doszlo do sprecyzowania,
    ze jesli bank pobiera oplate za prowadzenie konta, to nie ma prawa
    kasowac za wplaty, a jesli konto bezplatne, to moze wycenic wplaty
    gotowki.