  • Data: 2005-04-22 15:46:27
    Temat: Re: dzwoni pani z mBanku i zada autoryzacji...
    Od: "bzdreg" <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:d487s6$mdo$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziwne praktyki ma mBank
    > Dzwonią z zastrzeżonego numeru telefonu i każą podawać rożne dane
    > identyfikacyjne. Kiedy pytam sie o co chodzi i skąd mam mieć pewność że

    Czy ja dobrze widzę? (czytam?)

    Dzwoni do Ciebie ktoś, a Ty mu podajesz Twoje dane weryfikujące Cię w banku?

    A jakby poprosili Cię o numer klienta, hasło na internet i kolejne 10
    niewykorzystanych jeszcze haseł jednorazowych, to też byś podał?

    Chyba, że ja czegoś nie doczytałem, albo zupełnie nie zrozumiałem...

    Dziekuje. Pzdr. Bzd.
    b...@n...com
    (adres zwrotny wymaga recznego przetworzenia)