  • 1. Data: 2005-04-21 12:55:33
    Temat: dzwoni pani z mBanku i zada autoryzacji...
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Dziwne praktyki ma mBank
    Dzwonią z zastrzeżonego numeru telefonu i każą podawać rożne dane
    identyfikacyjne. Kiedy pytam sie o co chodzi i skąd mam mieć pewność że
    to dzwoni mBank, to pani rezolutnie odpowiada że przecież sie
    przedstawiła (haha) i że ma ważna wiadomość ale skoro nie chce sie dać
    zweryfikować to znaczy że odmawiam przyjęcia tej jakże b.tajemniczej i
    b.ważnej wiadomości od banku.
    Pierwszy raz spotykam się z taką formą weryfikacji! Choć dzwonili do
    mnie już z różnych banków ale nigdy nie musiałem podawać danych zanim
    nie upewniłem się że rozmawiam z kimś kto posiada wiedzę o moim danym
    koncie/karcie etc.

    Niniejszym oświadczam :))), że pierwszy i ostatni raz dałem się w ten
    sposób zweryfikować - tym bardziej że wiadomość okazała się g... warta :)
    (i tej ich karty i tak chyba nie wezmę bo czekam na nią już ponad
    miesiąc :).
    BTW skoro przed otrzymaniem karty są takie ceregiele i brak kompetencji
    tzw. 'agentów' o czym by tu można napisać nowy list to nie wyobrażam
    sobie co będzie w przypadku jakiejś reklamacji dotyczącej tejże
    niewydanej jeszcze karty....

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-04-21 13:03:38
    Temat: RE: dzwoni pani z mBanku i zada autoryzacji...
    Od: m...@p...onet.pl (misiator)

    Ja w takich sytuacjach się po prostu rozłączam, zero podawania danych w ta
    stronę , w druga jak sam zadzwonię to i owszem ale nie tak bez jaj

[...]

    ____________
    Virus checked by G DATA AntiVirusKit
    Version: AVK 15.0.4393 from 21.04.2005
    Virus news: www.gdata.pl

  • 3. Data: 2005-04-21 13:36:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    boa wrote:
    > Dziwne praktyki ma mBank

    dlatego należy mBank posłać na drzewo.
    Od samego początku mBank stosuje zagrywki małego dziecka z piaskownicy.

  • 4. Data: 2005-04-21 13:45:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    boa <a...@u...poczta.fm> writes:

    > Niniejszym oświadczam :))), że pierwszy i ostatni raz dałem się w ten
    > sposób zweryfikować - tym bardziej że wiadomość okazała się g... warta

    O raz za duzo. Jesli w umowie z bankiem bedzie jakis sposob (chociaz
    haslo czy cos) na zweryfikowanie ich konca polaczenia, to prosze
    bardzo. A jak nie, to na /dev/drzewo.

    MJ

  • 5. Data: 2005-04-21 14:28:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dlatego należy mBank posłać na drzewo.
    > Od samego początku mBank stosuje zagrywki małego dziecka z
    > piaskownicy.

    Dlatego zapewne nie masz konta nigdzie, bo tak robią wszyscy. Inna rzecz, że
    takie połączenia też spuszczam na drzewo :-)

  • 6. Data: 2005-04-21 16:28:52
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > sposób zweryfikować - tym bardziej że wiadomość okazała się g... warta :)
    > (i tej ich karty i tak chyba nie wezmę bo czekam na nią już ponad

    czyli ulegles jednak magii wielkiego slowa - wazna wiadomosc, bank i temu
    podobne pierdoly, niestety nie zdales egzaminu z zycia i nastepnym razem tez
    ulegniesz jakiejs magii słów (oby jednak nie)
    wystarczy poczytac prase lokalna by wiedziec, ze to jedna z metod
    dokonywanych oszustw oraz zbierania informacji - niestety mamy wiek
    informacji, podobno 20-pierwszy

    z innej beczki, a moze tej samej - w krakowie i okolicy w ostatnich
    miesiacach zlodzieje dzwonia do ludzi (nie wiem wg jakiego klucza - moze
    bez) i prosza o pozyczke - podszywajac sie pod jakiegos krewnego
    wiem - ze smieszne - bo niby coz to grozi - ano niczyym wiecej jak
    informacja, ze pod tym adresem jest gotowka, to tylko taka nic nie warta
    informacja :-)

    ps
    czy ktos moze podac wymyslona tresc waznej informacji ze strony banku, taka
    realna - dla ktorej mogli by zadzwonic z banku ? (zakladam, ze brak srodkow
    do realizacji przelewu - niestety !! nie jest warta wysilku z ich strony !!!
    bo maja taka informacje gleboko gdzies) bo ja niezbyt moge sobie taka
    informacje wymyslec

  • 7. Data: 2005-04-21 17:51:56
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    boa <a...@u...poczta.fm> zapodał(a):
> [...]
    > nie chce sie dać zweryfikować to znaczy że odmawiam przyjęcia tej jakże
    b.tajemniczej i b.ważnej wiadomości od banku.
    [...]

    Ech - olać. Ja też do Ciebie mogę zadzwonić z zatrzeżonego numeru i poprosić
    o autoryzację.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2005-04-21 18:10:55
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    witek wrote:

    > dlatego należy mBank posłać na drzewo.
    > Od samego początku mBank stosuje zagrywki małego dziecka z piaskownicy.

    A w inteligo to niby jak sie konto zaklada? :)
    Po wyslaniu formularza dzwoni pani i zaczyna wypytywać o dane.
    Była juz kiedys tutaj dyskusja nt. autoryzacji
    drugiej strony (banku) ale co z tego skoro banki mają to gdzieś...

    pozdrawiam
    Ralf

  • 9. Data: 2005-04-21 23:03:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

    > Dlatego zapewne nie masz konta nigdzie, bo tak robią wszyscy. Inna rzecz, że
    > takie połączenia też spuszczam na drzewo :-)

    Mam również w mBanku.
    Stoi puste od chyba dwóch lat. W niepoważnym banku nie trzymam
    pieniędzy, a nie mam zdrowia walczyć z nimi o podpis zgodny z umową.

  • 10. Data: 2005-04-21 23:04:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ralf wrote:

> [...]
    > Była juz kiedys tutaj dyskusja nt. autoryzacji
    > drugiej strony (banku) ale co z tego skoro banki mają to gdzieś...

    Mniejsza z tym, kiedy wiem, że taki telefon ma być i na dodatek osoba
    zaczyna mówić na temat, którego się spodziewam.
    Ale jak mi ktoś dzwoni z nienacka to zawsze odpowiadam, żeby się wyżalił
    na papier i wysłał listem poleconym.