  • Data: 2005-04-23 07:41:12
    Temat: Re: dzwoni pani z mBanku i zada autoryzacji...
    Od: boa <a...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    bzdreg napisał(a):

    > Czy ja dobrze widzę? (czytam?)
    > Chyba, że ja czegoś nie doczytałem, albo zupełnie nie zrozumiałem...

    no - nie zrozumiałeś Kevinie Mitnic'u :)
    pytała o tzw dane teleadresowe - gdyby spytała o pesel to bym nie podał
    poza tym mogłem sie spodziewać telefonu bo złożyłem wniosek o KK na
    która czekałem ponad miesiąc (wczoraj zresztą z niej zrezygnowałem)
    Tak wiec sprawdziły się niestety opinie tych którzy na tej grupie
    odradzali KK mBanku - dołączam do rozczarowanych. :)
    BZWBK - the best :)

    dodam jeszcze tylko ze gdy usiłowałem sie dowiedzieć czy ta tajna
    wiadomość dotyczy może KK to pani powiedziała ze nie może nic powiedzieć
    dopóki mnie 'nie zweryfikuje'

    Pozdrawiam
    Łukasz