    From: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [e-Integrum] MEGA - ROTFL [bylo: Zmiany, tokeny na wymarciu]
    Date: Tue, 3 Feb 2004 17:06:24 +0100

    > A nie zmieniałeś hasła?
    > tam jest dowcip miesiąca.
    > Jest strona na której zmieniasz hasło (notabene jest kretyński
    poziom
    > zabezpieczeń, 90% ludzi zapomni hasła baaardzo szybko).
    > a jak zmienisz, pokazuje Ci się strona potwierdzenia!!!! Z
    przyciskami
    > 'Akceptuję' i 'popraw'.
    > Patrzysz na nią i widzisz: stare hasło - osiem gwiazdek. Nowe
    hasło - osiem
    > gwiazdek. A więc wpisałem dobrze, naciskam 'Akceptuję'.
    > Co za kretyn to projektował, ludzie to jest ROTFL miesiąca. ;)

    Szczerze mówiąc - zmieniłem bez problemów kompletnie nie zastanawiając
    się nad dowcipami. Poszło bez komplikacji, a właściwie - czepił się
    mnie, że w haśle nie ma żadnej wielkiej literki, ale niech tam mu
    będzie.

    Zmienię jeszcze raz i zobaczę, co tam takiego śmiesznego.

    Co do zapominania haseł - no cóż, coraz więcej pinów, haseł, loginów
    itp. Trzeba polubić albo... Można sobie wypracować system
    zapamiętywania czy też zaszyfrowanego zapisywania haseł.

    Grzexs