  • 1. Data: 2004-02-02 17:02:09
    Temat: [e-Integrum] Zmiany, tokeny na wymarciu
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    Po niedzielnej przerwie w działaniu e-Integrum oczom użytkowników
    ukazała się zupełnie zmieniona witryna i... parę zmian w regulaminie.
    O ile witryna wg mojej oceny wygląda zdecydowanie lepiej (np. pojawiły
    sie płatności do ZUS i US), to zmiany regulaminowe i w TOiP są
    kontrowersyjne. BGŻ zdaje się rezygnować z tokenów na rzecz "listy
    haseł jednorazowych" - wydanie pierwszej i kolejnych są bezpłatne,
    natomiast za wydanie pierwszego tokena jest "tylko" 70 PLN, a
    następnego 100 PLN!!! Przelewy złożone w internecie nadal darmowe.

    Nie odkryłem, by się coś zacinało czy kaszaniło. Jest parę
    niekonsekwencji - raz lista się wyświetla "od najstarszego", inna
    tymczasem "od najmłodszego". Zdecydowanie uproszczono nawigację i
    zrezygnowano ze wściekle animowanego logo u góry strony.

    Grzexs

  • 2. Data: 2004-02-02 18:03:04
    Temat: Re: [e-Integrum] Zmiany, tokeny na wymarciu
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Grzexs dnia 2004-02-02 18:02 napisał(a) co następuje:

> [...]
    > natomiast za wydanie pierwszego tokena jest "tylko" 70 PLN, a
    > następnego 100 PLN!!! Przelewy złożone w internecie nadal darmowe.

    Moim zdaniem można zrezygnować z tokena na rzecz listy haseł.

    Mam kilka pytań związanych z BGŻ, a raczej e-integrum:
    - Jak jest z on-lineowością systemu? Czy wpłata gotówkowa jest
    natychmiast widziana w e-integrum? Czy środki są od razu dostępne na
    karcie debetowej w bankomatach/POSach?
    - Jak szybko księgowane są przelewy? Czy III sesja jest księgowana tego
    samego dnia, czy następnego rano?
    - Czy jest podgląd karty Maestro przez Internet? (blokady, poszczególne
    transakcje z opisem)
    - Czy jest podgląd karty Visa Classic (charge) - tak samo: blokady,
    szczegóły operacji, saldo dostępne itp.
    - Jak z (bez)awaryjnością systemu?
    - Jak "ogólne wrażenia"?

    Marek

  • 3. Data: 2004-02-02 18:54:40
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    > Mam kilka pytań związanych z BGŻ, a raczej e-integrum:
    > - Jak jest z on-lineowością systemu? Czy wpłata gotówkowa jest
    > natychmiast widziana w e-integrum?
    Tak
    Czy środki są od razu dostępne na
    > karcie debetowej w bankomatach/POSach?
    Tak
    > - Jak szybko księgowane są przelewy? Czy III sesja jest księgowana
    > tego samego dnia, czy następnego rano?
    Tego samego
    > - Jak z (bez)awaryjnością systemu?
    > - Jak "ogólne wrażenia"?
    Ok tylko tragicznie niskie oprocentowanie.
    Pozdrawiam PePe

  • 4. Data: 2004-02-03 10:12:34
    Od: "respector" <m...@u...mok.waw.pl>

    witam,

    "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> wrote in message

    [...]
    > - Jak "ogólne wrażenia"?

    uzywam od ponad 3 lat i nigdy nie mialem najmniejszych problemow. System
    jest wysoce on-linowy, w przeciwienstwie do tych funkcjonujacych jeszcze w
    wiekszosci murowanych placowek BGZ.

    pozdrawiam,

    Michal.

  • 5. Data: 2004-02-03 11:03:30
    Temat: Re: [e-Integrum] MEGA - ROTFL [bylo: Zmiany, tokeny na wymarciu]
    Od: "Cyneq" <c...@p...fm>

    "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> wrote in message

    > Nie odkryłem, by się coś zacinało czy kaszaniło.

    No jak nie?
    A nie zmieniałeś hasła?
    tam jest dowcip miesiąca.
    Jest strona na której zmieniasz hasło (notabene jest kretyński poziom
    zabezpieczeń, 90% ludzi zapomni hasła baaardzo szybko).
    a jak zmienisz, pokazuje Ci się strona potwierdzenia!!!! Z przyciskami
    'Akceptuję' i 'popraw'.
    Patrzysz na nią i widzisz: stare hasło - osiem gwiazdek. Nowe hasło - osiem
    gwiazdek. A więc wpisałem dobrze, naciskam 'Akceptuję'.
    Co za kretyn to projektował, ludzie to jest ROTFL miesiąca. ;)

    ----
    Pozdr
    Cyneq

  • 6. Data: 2004-02-03 16:06:24
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > gwiazdek. A więc wpisałem dobrze, naciskam 'Akceptuję'.
    > Co za kretyn to projektował, ludzie to jest ROTFL miesiąca. ;)

    Szczerze mówiąc - zmieniłem bez problemów kompletnie nie zastanawiając
    się nad dowcipami. Poszło bez komplikacji, a właściwie - czepił się
    mnie, że w haśle nie ma żadnej wielkiej literki, ale niech tam mu
    będzie.

    Zmienię jeszcze raz i zobaczę, co tam takiego śmiesznego.

    Co do zapominania haseł - no cóż, coraz więcej pinów, haseł, loginów
    itp. Trzeba polubić albo... Można sobie wypracować system
    zapamiętywania czy też zaszyfrowanego zapisywania haseł.

    Grzexs

  • 7. Data: 2004-02-03 16:20:41
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    System
    > jest wysoce on-linowy, w przeciwienstwie do tych funkcjonujacych

    Również żadnych problemów, używam od sierpnia.

    Murowana placówka w miasteczku, gdzie zwykle wpłacam, ma tą zaletę, że
    jest w dość dogodnym miejscu i kolejek tam prawie nie ma; a wadę, że
    czynna jest do 17. Poza tym - tam już mnie znają i nawet nie muszę
    podawać nru klienta przy wpłatach.

    Brakuje mi tylko jednej rzeczy - depozytów bankomatowych. A możliwości
    techniczne chyba są, bo bankomaty identyczne z tymi PKOBP (NCR), które
    taką funkcję mają.

    Ciekawe, jak długo będzie tak pięknie?... Juz się powolutku psuje -
    podwyżka opłaty za prowadzenie, wycofywanie tokenów... Czy wszystko,
    co dobre, musi zostać spieprzone? Posłużę sie cytatem z Kaczmarka "jak
    w dobrej bajce wszystko szło / i komu to przeszkadzało, ło... ło...
    ło...". To tak też trochę w kontekście mBanku. Jednym słowem, co za
    pieprzony kraj.

    Grzexs