  • Data: 2005-01-19 19:33:17
    Temat: Re: e-Lukas - sekcja archeo :)
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "albo"?
    >
    > p?atno?ci kart? na 300 PLN lub ?rednie miesi?czne wp?aty
    > p?atno?ci I wp?aty to zysk - ca?e 1 PLN miesi?cznie :))

    Chodzilo mi ogolnie o znalezienie uzasadnienia, ze to konto ma jakas zalete
    nad mBankiem. Bo:
    - funkcjonalnosc internetowa - znacznie gorsza (juz pisalem wczesniej ;)
    - bezplatne bankomaty - mniej (najblizszy 5 km - a niby mieszkam w 3 co do
    wielkosci miescie w PL ;)
    - karta VE rozliczana w euro - dobra rzecz - ale to samo mam w mbanku

    Niby przy 3-5 przelewach mozna byc te zlotowke-dwie do przodu, ale ta
    topornosc lukasowego internetu, opoznianie ksiegowania wplat/odswiezania
    srodkow, ktore sa dostepne dla karty, latwosc spowodowania niedozwolonego
    debetu - nie mam zaufania do nich :(

    Zaleta - mam wrazenie, ze lukasowa VE wyraznie szybciej sie autoryzuje niz
    mbankowa, nie tylko w terminalach WBKowskich :)

    --
    <xml:sig name="Adam" />
    Tanie spanie w Gorcach - http://studzionki.g.pl/