    From: "DJ" <b...@t...jest.fajnie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-banki..Lucas czy VW ?
    Date: Sat, 4 Mar 2006 19:47:44 +0100

    news:1588773.IRgv07lULi@olgierd.gov.pl...

    > A bateryjka się wyładuje, a deszcz zaleje urządzonko i szlag je trafi...
    > no nie wiem, nie widziałem nigdy takiego tokena ale mam wrażenie, że
    > jak każda drobna elektronika jest wrażliwa na takie rzeczy.

    Witam,
    token to kawałek wyświetlacza oblanego plastikiem. Odporny na zalanie i
    zniszczenie. Żeby go popsuć trzeba byłoby rzucać nim o ścianę albo... włożyć
    do tylnej kieszeni spodni i usiąść na twartym krześle, co mi się kiedyś
    przydarzyło (pękł wyświetlacz). Ale pościemniałem w oddziale i dali mi nowy
    za darmo.
    Generalnie Lukas e-konto pro to dla mnie najlepsza ofera na rynku. Przy
    miesięcznych wpływach na konto w wys. 2000 zł i średnim miesięcznym saldzie
    pow. 5.000 zł nie ma żadnych opłat związanych z prowadzeniem konta i
    przelewami. Do tego wypłaty z BZWBK i Euronetu za darmo. A ich system chyba
    już odzyskał normalną sprawnośc.

    Pozdr
    DJ