eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankie-karta[problemy]Re: e-karta[problemy]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.atman.pl!wsisiz.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-karta[problemy]
    Date: 11 Mar 2003 04:06:01 +0100
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 32
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <b4a3d0$4p9$1@nemesis.news.tpi.pl> <b4a4is$4ib$1@news.onet.pl>
    <b4irkp$rkc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1047351962 18468 195.116.170.36 (11 Mar 2003 03:06:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Mar 2003 03:06:02 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:231045
    [ ukryj nagłówki ]

    "Ant" <s...@w...pl> writes:

    > Mam e-kartę PKO BP.
    > Próbowałem zakupić filmy DVD w sklepie www.101cd.com i nastąpiłem problem z
    > autoryzacją.
    > Zrobiłem jak sugerowałeś i wysłałem im następujący tekst:
    > If you can't process this transaction through your terminal, please try to
    > get the authorisation code over the phone. Then it will be processed as an
    > Mail Order.

    Nie wiem dlaczego mialoby to dac taki efekt, ale nic to.

    > Contact your merchant support team or authorisation centre."
    > Dziś otrzymałem e-maila z prośbą o przesłanie im faxem.
    > Cytuje:
    > a copy of sometype of identification which includes your address (to match
    > to the
    > delivery address used on your 101cd account) and your payment details.
    > Ideally this would be a statement for the credit/debit card used.
    >
    > Czy naprawdę muszę im to wszytko wysyłać?

    Tak wyglada :-)

    > Znaczy, że moja kart, ciagle nie jest akceptowana przez ten sklep i
    > sugerowamy sposób jest w przypadku tego sklepu nieskuteczny.

    Przeciwnie - wydaje sie, ze wyslanie tego prowadzi w dobrym kierunku.
    Nie wiem jednak, czy jest sens tak sie meczyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 11.03.03 19:10 Ant

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1