  • Data: 2003-11-15 23:06:53
    Temat: Re: e-konto osobiste
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bp6at9$957$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Daje ją Lukas bez obowiązku posiadania konta ;-))) VC za pół ceny, a
    > MC za 0 PLN (jedeb rok-drugi pełnopłatny) ;-)))) Po cholerę więc mi
    > ekonto PRO ;-))) ? Nawet BZWBK daje VC za pół ceny ;-)))

    Ale jednak mimo wszystko na innych warunkach. Dla klienta Pro VC byla za
    darmo (pierwszy rok) i bez skladania zadnego zaswiadczenia (nie cierpie), a
    przy liczeniu limitu biora pod uwage lokaty.

    > Eeee - paranoja ;-)))

    Nie u mnie, ale dla kogos moze byc istotne.

    > A ile razy była Ci potrzebna placówka?
    Kilka razy sie przydala. Glownie aby odebrac nagrody rozne :)
    Ale tez potwierdzenie operacji wziac pilnie dla administracji pracodawcy.

    > Do tego wystarczy ekonto (po co
    > ekonto PRO?).

    Do przelewow na nowe i dowolne rachunki.
    Ciekawe jak bym sie rozliczal z ENEA np., ktora na kazdej fakturze zmienia
    numer rachunku...

    > Potwierdzenia też nie są "towarem" codziennym. Z resztą
    > można "użyć" Inteligo, które przecież masz, don't you ;-))) ?

    Wlasnie nie sa codzienne - nie wiesz, kiedy beda potrzebne. Wtedy musialbym
    wszystkie przelewy puszczac z Inteligo, a to by drogo wynioslo.
    No i z Inteligo nie dostane podstemplowanej karteczki w ciagu tego samego
    dnia.

    Poza tym Inteligo i eKonto jest za nisko oprocentowane - lubie trzymac
    troche z zapasem na RORze, aby sie nie martwic, ze nagle mi zabraknie na
    jakies regularne platnosci.

    --
    Robert