  • Data: 2003-11-15 23:10:01
    Temat: Re: e-konto osobiste
    Od: "Damian" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby mi bank przesłał wino, tobym "węszyła" na czym mnie "orżnęli" ;-))))
    > Taka już moja podejrzliwa natura
    > ;-)))

    to nie trzeba miec golda aby wiedziec na czym
    wymagany prog 300.000 pln a oprocentowanie??? w kazdym razie jesli jest to
    mizerne

    > Mam to w nosie - nie korzystam z rat, bo... umiem liczyć ;-)))

    ja tez :)
    placac gotowka domagam sie rabatu, nie ma rabatu to raty 0%
    chociaz przy zakupie samochodu mialem jedno i drugie

    jezeli rabat jest mniejszy niz 10% to sie nie szarpie z gotowka bo i po
    co...