    From: poilkj <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-pko --> inteligo :/
    Date: Wed, 02 Jun 2004 02:26:11 -0500

    e-gen wrote:

    > Moi drodzy!
    > wydaje mi się, że niektórzy z Was niepotrzebnie bronią PKO, gdyż zarzuty do
    > przeprowadzanej migracji są jasne i oczywiste;
    > * migracja powinna odbywać się w dniach kiedy byłoby to najmniej kłopotliwe dla
    > Klientów-moim zdaniem od piątkowego wieczoru,odpadają automatycznie rozliczenia
    > międzybankowe.
    > * karty bankowe nie powinny być "aktywowane" na www skoro ten system się nie
    > sprawdza-skoro potrafili przysłać ZPO całą teczkę papieru + poleconym Regulamin
    > polecenia zapłaty to mogli wygenerować PIN i przesłać go też pocztą,
> [...]

    migracja przeprowadzona w jakikolwiek dzień będzie tak samo zła jak i w
    piątek. Ilość kartowych operacji w soboty i niedziele wcale nie jest
    mniejsza, bo to jest właśnie dzień na robienie zakupów, kiedy nie chodzi
    się do pracy.

    co skłoniło Inteligo do tego, żeby aktywować karty przez www nie wiem.
    Rozesłanie korespondencji, to nie to samo co rozesłanie haseł.
    Zrobienie tego przez www jest zdecydowanie prostsze i bezpieczniejsze.
    Sądzę, że to było powodem.
    A co z różnica czy są kredyty, czy są debety, albo czy ich nie ma.
    Ma to naprawdę dokładnie żadne znaczenie. Wyciągasz wnioski z sufitu.

    Czy uważasz, że token jest bezpiczniejszy, czy to po prostu wiara w
    elektronikę?
    Zdrapki zapewniają dokładnie taki sam poziom bzpieczeństwa jak token.
    To już bardziej token jest łatwiej rozpracować niż zdrapkę, ale i tak
    potrzeba do tego maszyn, które mają ładnych parę zer na cenie.