  • Data: 2004-06-02 12:45:39
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl writes:

    > ///zgadzam się z Tobą, ale muszę dodać żę procedura którą opisałeś nie ma
    > (niestety) zastosowania przy dokonywaniu wypłat w innych sieciach, blokada na
    > daną kwotę oczywiście powstanie w systemie autoryzacyjnym natomiast rachunek
    > bankowy zostanie księgowo obciążony dopiero po spłynięciu obciążenia-czyli
    > elixir odgrywa jednak istotną rolę :)

    Nieważne. Z punktu widzenia wydawania kasy liczy się saldo dostępne i
    blokady a nie saldo księgowe i historia. Rozliczenie wpływa tylko na
    to że transakcja przechodzi z blokad do historii oraz że saldo
    księgowe spada. Dla płacenia kartą to nieistotne.

    > ///źle powiedziałem; jednym listem poleconym ZPO powinna przyjść nowa karta a
    > za parę dni w ten sam sposób powinien pojawić się PIN.

    Na miejscu sprytnego listonosza schowałbym sobie ten list z kartą i
    poczekał na list z pinem. Albo i nie czekał tylko poszedł płacić na
    podpis (podpisawszy kartę samemu).

    Moim zdaniem naprawdę nie wolno wysyłać pocztą aktywnej karty. Parę
    banków to robi i jest to totalna katastrofa jeśli chodzi o
    bezpieczeństwo pieniędzy. Sam pin można by wysłać ale jak pisałem
    wcześniej nic by to na problemy inteligo nie pomogło bo karty
    wymagałyby aktywacji.