  • Data: 2004-10-26 22:40:48
    Temat: Re: eKONTO i eMAX
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jelcyn" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clmbni$edv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > eMax to zwykle konto bankowe, ale ma nizsze oprocentowanie. eMax ma nieco
    > wyzsze oprocentowanie, ale mozesz zdefiniowac tylko 1 konto na ktore
    > bedziesz przesuwal pieniadze z eMaxa (polecam eKonto). eMax to osobne
    > konto,
    > na ktore mozesz otrzymywac przelewy.
    >
    > To tak w telegraficznym skrocie :-)

    No i zepsules zabawe...

    A tak na marginesie, Wy tu sobie smichy chichy robicie i nawet nie
    dostrzegacie jak Wam historia przechodzi kolo nosa...

    Oto do nas, wrednych czytaczy regulaminow oraz TPiO, zglebiaczy
    'Szczegółowych Warunków Promocji' zagoscil nowy, wymarzony target mBanku...

    Nowe przyszlo....

    Jutrzenka nadzieji Bolanowskiego, swiatelko w tunelu calego marketingu,
    klient, ktory nie dosc, ze robi pieknie statystyke, bo zaklada co popadanie,
    nie interesujac sie, a wnikaniu juz w ogole nie wspominajac.... to przede
    wszystkim rokuje spora nadzieje na bycie _klientem_ _dochodowym_ :)

    I takiemu klientowi mBank napewno nie bedzie musial sponsorowac obrotu
    bezgotowkowego !!

    MAd Hat
    ter