  • Data: 2006-02-23 14:30:22
    Temat: Re: eKarta i Paypal
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:dtkgh4$284$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Tommy napisał(a):

    > Wlasnie dostalem CVV2 do mojej eKarty i chcialem dodac ta karte do
    > Paypala. Wyskoczyla mi informacja w Paypal-u po jej aktywacji ze musze
    > dodac 4 cyfrowy
    > numer tzw Expanded Use Number ktory otrzymam po obciazeniu mojego konta
    > kwota
    > 1.50 Euro, macie w tej kwestii jakies doswiadczenie, bo czekam i czekam i
    > nie mam
    > ruchu zadnego na koncie jesli chodzi o Paypal.

    1. doladowales pierw karte, zeby mogli te 1.5e zablokowac?
    2. spojrz na historie karty - nie pamietam czy na eKarcie pokazuja blokade
    wraz z nazwa operacji (3 miesiac kk zamiast eK to i czlowiek zapomnial...).
    jesli nie, czekaj ciepliwie az sie takowa transakcja w historii pojawi.
    numer EUN bedzie podany w nazwie operacji.

    --
    cienislaw