  • Data: 2003-02-26 22:59:09
    Temat: Re: >>> eKonto, 60 Dni, Pilne <<<
    Od: "Doman" <D...@G...Pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hehe, dzieki ale jutro ide hajs wplacic, wczesniej go... jak by to nazwac,
    "sciagnalem" ;)
    Mam juz ze 3 dni po terminie(60 dniowym), wiec zadzwonilem do mLini i zapytalem
    sie czy mam konto zlikwidowane. Mila pani(skad One biora sile ? ;)) powiedziala
    mi ze nie mam zlikwidowanego konta i czemu pytam, no to opowiedzialem jej
    historie a ona: "Prosze sie nie przejmowac. Z wlasnego doswiadczenia bankowego
    wiem iz takie praktyki(wypowiedzenie umowy) nie sa stosowane, w takim
    przypadku". Bardzo milo podziekowalem i odetchnalem z ulga :)

    Dzieki za wszelaka pomoc.
    Pozdrawiam, Doman.