  • Data: 2002-10-15 12:38:18
    Temat: Re: eMAX->eKONTO->ING
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Oct 2002 14:14:40 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > Przy wyższych kwotach będzie większa.
    Przepraszam - moim zdaniem 1000 jest "wyższą" kwotą :-)
    Zazwyczaj płacę rachunki - kilkadziesiąt, kitkaset złotych

    > Poza tym różnica między eMaxem a eKontem niedługo wzrośnie.
    Właśnie dlatego napisałem 0,9% - taka będzie różnica od jutra

    Ja tego nie neguje

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for