  • Data: 2010-06-07 14:10:02
    Temat: Re: eMakler vs. bossa
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stiopa" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:55495536.20100607155010@gazeta.pl...
    > Witaj totus,
    >
    > W Twoim liście datowanym 2010-06-07 (13:23:55) czytam:

    > Podoba mi się Twój plan.
    > Sam myślę pójść śladem ojca Majora Majora Majora.
    > Jego specjalnością była lucerna i żył z tego, że jej nie uprawiał.
    > Rząd płacił mu dobrze za każdy korzec lucerny, którego nie zebrał.
    > Im więcej lucerny nie uprawiał, tym więcej pieniędzy dostawał od rządu
    > i za każdy zarobiony grosz kupował ziemię, aby zwiększyć ilość nie
    > uprawianej lucerny.
    > Dorobił się na tym majątku.

    No niestety opisałeś realny deal.
    Ja juz kilka lat temu słyszałem, ze Włosi, Grecy i Hiszpanie obstawiają pola
    plastikowymi drzewkami, zeby foto z sat. wykazało odpowiednie uprawy.
    Im większe pole, tym więcej kasy za nic (no prawie, taka proteza iles tam
    kosztuje jednorazowo).

    No ale milion brzuchów urzędniczych w UE udawało chyba, ze tego nikt nie
    wie.
    A mówi się, że Polak wszystkich wykoleguje.
    No nie bardzo.