  • Data: 2008-04-02 12:45:08
    Temat: Re: eMax Plus - konto oszczednosciowe - plusy i minusy
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyciągając taki wniosek, sam pokazujesz kto tu jest głupi.

    Jest dokładnie tak jak piszesz, zwykłem nazywać rzeczy po imieniu.

    > Prowadzę księgarnię internetową. Mój pracownik musi mieć dostęp do konta
    > firmowego z bardzo prostego powodu: sprawdza pieniądze na rachunku,
    > które wpływają za zamówione książki.

    1. Udostepnienie własnego loginu i hasła do konta osobom trzecim
    jest niezgodne z rgulaminem (§43) i praktycznie zwalnia bank
    od jakiejkolwiek odpowiedzialności w razie jakiegokolwiek fraudu
    (jeśli zdoła ten fakt udowodnić)

    2. O ile udostepnienie własnego loginu i hasła do konta osobie zaufanej
    można nazwać lekką niefrasobliwością, to już w przypadku zwykłego
    przacownika na stanowisku, gdzie obsada tego stanowiska moze podlegać
    częstej rotacji, na tyle częstej, że formalne załatwienie pełnomocnictwa
    stanowi jakiś 'problem' jest zdecydowanie głupotą.

    To już ciut lepiej byłoby raz ustanowić pełnomocnika 'fikcyjnego'
    i udostępniać pracownikom jego login, a nie własny.