  • Data: 2002-07-31 07:23:08
    Temat: Re: eliksiry w fortisie
    Od: "Stefan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ai80t0$2248$1@news2.ipartners.pl...

    > oczywiiiscie, a tokeny w lukasie i kilku innych ...
    > co z tego, certyfikat klienta jest wydawany przez bank a nie zaufana
    trzecia
    > strone...
    To nie istotne - klucze generujesz ty, a nie bank. Poza tym certyfiktatu
    używasz TYLKO do komunikacji między Tobą a bankiem, więc nie jest potrzebna
    dodatkowa weryfikacja tożsamości przez trzecią stronę. Z tego co wiem
    wkrótce będzie można używać certyfikatów kwalifikowanych do podpisywania
    zleceń ...
    > makowanie hasla...
    Bez sensu! Maskowanie hasła jest dobre jak to jest podstawowe
    zabezpieczenie, a nie dodatkowe.

    > no moze za wyjatkiem:
    > a) online
    > b) przegladania kompletu danych w historii (np. nr rachunku nadawcy)
    > a probowales wydrukowac wyciag historyczny za kilka m-cy ?
    > nie to sprobuj, byl na grupie przypadek, jak ktos zaplacil 600 zl, za
    wydruk
    > taki
    > jak z planet'y z pieczatkami ...
    Mnie full online nie jest potrzebny, nr rachunku też nie specjalnie
    potrzebuje. A w srebnym nie płacisz za wyciągi.

> [...]
    > mozliwosc realizacji przelewu dla kontrahenta nie widniejacego w bazie
    > kontrahentow,
    >
    > jeszcze ciekawa jest miesieczna oplata 4 zl za administrowanie limitem w
    > ROR, czyli np. biorac 10.000 limitu w pakiecie srebrnym kosztuje nas :
    > 9 pln oplata m-czna za prowadzenie rachunku
    > 10 pln za zlecenia stale (malo kto nie korzysta)
    > 7,5 pln - zalozylem 5 przelewow przez pl@net
    > 4 pln administrowanie limitem
    > 1 pln za obsluge VE
    > 19,5 - zalozylem 5 wyplat z bankomatow (malo zalozylem)
    Co do opłaty za debet to weź pod uwagę oprocentowanie! Poza tym jak chcesz
    taki limit to lepiej weź "szybką pożyczkę". To jest dla ludzi którzy z tego
    korzystają, a nie dla tych, którzy chcą się chwalić znajmym jaki to oni
    wysoki debet mają!

    > moim zdaniem - duzo.
    > analogiczny zestaw w ing'u kosztuje 20 pln
    I masz wszytko za darmo???