  • Data: 2002-07-31 09:16:31
    Temat: Re: eliksiry w fortisie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad"

    > to juz wiem dlaczego jak o 16:20 puszczam przelew wewnetrzny to ostrzega
    > mnie ze wykona go dopiero jutro.

    sam sobie odpowiem - wykonal sie faktycznie nastepnego dnia jak puszczony po
    16

    A oto odpowiedz z Fortisa na wczorajsze zapytanie o dlugie wykonywanie
    przelewow wewnetrznych (nadeszla po pol godzinie):
    "Zgodnie ze stanem obecnym systemu ostatni eksport danych z Pl@net do
    głównego systemu księgowego w danym dniu odbywa się o godzinie 16:00.
    Oznacza to, że zarówno przelewy zewnętrzne jak i wewnętrzne złozone po
    godzinie 16:00 zostaną zrealizowane w dniu następnym.
    W przyszłości planujemy połączenie Pl@net z głównym systemem księgowym
    on-line. Wówczas dla przelewów wewnętrznych godzina 16:00 nie będzie granicą
    decydującą o realizacji w danym dniu."
    *** blad ***