  • Data: 2002-08-23 07:19:24
    Temat: Re: eliskir - jak szybko dochodzi ???
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ak4l9d$kop$1@news.tpi.pl...
    > jest dla mnie bardzo wazne, kiedy dojda te pieniadze, wiec ktos o ktorej
    > beda zaksiegowane na koncie odbiorcy ???

    Beda w poniedzialek ok. poludnia, ale nie bedzie ich widac jako dostepne,
    bo beda jako "wplywy biezace". Zostana zaksiegowane we wtorek z data
    poniedzialkowa. Jesli chcesz tylko sprawdzic, czy doszly to w oddziale Ci
    powiedza, ale jak chcesz wyplacic to zalezy od uprzejmosci dysponetki, a
    wlasciwie jej kontrolera (czy jak sie to stanowisko nazywa, w kazdym razie
    osoba o oczko wyzej w herarchi). Mnie sie kiedys udalo.
    --
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow