  • 1. Data: 2002-08-22 21:08:35
    Temat: eliskir - jak szybko dochodzi ???
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl>

    witam!!!

    kiedy dojdzie przelew eliksir na konto odbiorcy wyslany w piatek okolo 22.00
    ???

    MM - Administrator
    www.powiaty.net

  • 2. Data: 2002-08-22 21:12:13
    Temat: Re: eliskir - jak szybko dochodzi ???
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Michał Matuszczyk wrote in news:ak3js8$6r$1@news.tpi.pl:

    > kiedy dojdzie przelew eliksir na konto odbiorcy wyslany w piatek
    > okolo 22.00 ???

    Szkoda, że nie podałeś, jakie banki, ale typowo w poniedziałek około
    południa.

  • 3. Data: 2002-08-22 21:27:15
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl>

    > Szkoda, że nie podałeś, jakie banki, ale typowo w poniedziałek około
    > południa.

    odbiorca WBK, nadawca chyba Mbank lub Inteligo

    MM - Administrator
    www.powiaty.net

  • 4. Data: 2002-08-22 22:12:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > odbiorca WBK, nadawca chyba Mbank lub Inteligo

    Jesli o 22 to pojdzie i tak i tak w poniedzialek. Teraz pytanie czy tanim
    przelewem - wtedy we wtorek po poludniem, a jesli byl to za 1,5 zl elixir to
    w poniedzialek jakos kolo II sesji.

  • 5. Data: 2002-08-22 22:21:28
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl>

    ok, dzieki :)

    MM - Administrator
    www.powiaty.net

  • 6. Data: 2002-08-22 22:21:28
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jesli o 22 to pojdzie i tak i tak w poniedzialek. Teraz pytanie czy tanim
    > przelewem - wtedy we wtorek po poludniem, a jesli byl to za 1,5 zl elixir to
    > w poniedzialek jakos kolo II sesji.

    AMRA, BZWBK jest odbiorca, a nie nadawca :-) Chyba, ze Inteligo i mBank maja
    tez takie cudo jak "tani przelew" ?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 7. Data: 2002-08-22 22:22:50
    Od: "MariuszJ" <j...@w...waw.pl>

    > Teraz pytanie czy tanim
    > przelewem - wtedy we wtorek po poludniem, a jesli byl to za 1,5 zl elixir
    > w poniedzialek jakos kolo II sesji.

    Od kliedy w mbanku lub inteligo są takie przelewy.
    Chyba pora na sen :-)
    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 8. Data: 2002-08-22 22:34:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Od kliedy w mbanku lub inteligo są takie przelewy.
    > Chyba pora na sen :-)

    ekhem, chyba tak :)
    Poprawiam sie zatem - przelew bedzie w poniedzialek w BZWBK, jakos kolo 14?

  • 9. Data: 2002-08-23 05:12:10
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote in news:ak3nk4$skd$1@news.onet.pl:

    > Jesli o 22 to pojdzie i tak i tak w poniedzialek. Teraz pytanie czy
    > tanim przelewem - wtedy we wtorek po poludniem, a jesli byl to za 1,5
    > zl elixir to w poniedzialek jakos kolo II sesji.

    No cos Ty, ani mBank ani Inteligo nie ma "tanich" przelewów!
    Dojdzie w poniedziałek koło południa - dokładnie to nie wiem, w jakich
    godzinach BZWBK rozksięgowuje pierwszą sesję, może ktoś tu dopisze, kto
    używa BZWBK.

  • 10. Data: 2002-08-23 06:38:44
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl>

    jest dla mnie bardzo wazne, kiedy dojda te pieniadze, wiec ktos o ktorej
    beda zaksiegowane na koncie odbiorcy ???

    MM - Administrator
    www.powiaty.net