eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[email] mBank spamuje i lekceważy klientów (213.180.131.38)Re: [email] mBank spamuje i lekceważy klientów (213.180.131.38)
  • Data: 2006-06-19 12:48:12
    Temat: Re: [email] mBank spamuje i lekceważy klientów (213.180.131.38)
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e75ur6$5ir$1@news.onet.pl...
    > K.K. wrote:
    > [...]
    >> Czyli "zgodziłem się na otrzymywanie reklam i będę je uważał za spam"
    >> wbrew ogólnie przyjętej i prawnej definicji spamu.
    > A jaka jest prawna definicja spamu ?
    W tym przypadku niechciana czyli niezamówiona informacja handlowa w formie
    poczty elektronicznej.- art. 10 UoŚdE.
    > Poza tym (proszę mnie poprawić) UoŚdE zabrania uzależnianie skorzystania
    > z jakiejś usługi od zgodny no otrzymywanie wiadomości marketingowych?
    Wątpię, ale przeczytam jeszcze kilka razy tę ustawę
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=333
    Może coś przeoczyłem, ale jak dotąd wszystko wskazuje na informację
    handlową wysyłaną zgodnie z prawem, w czym nawet UOKIK mnie w tym
    utwierdza
    http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/konsu
    ment_w_sieci/spam/#pytanie4

    > KJ

    Pozdr.
    K.K.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1