  • Data: 2008-09-27 19:56:19
    Temat: Re: eprzelewy vs. karty platnicze
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Sep 2008 11:15:57 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > [ciach]
    > Nie sądzę żeby to wynikało z ich złej woli, po prostu spieprzyli system do
    > płatności kartą ;) Niby fajny mają ten swój sklep - można sprawdzić co gdzie
    > jest, konfigurator do składania komputera jest bardzo dobry - ale generalnie
    > systemy mają dosyć mocno pomieszane... Najlepiej to widać jak się coś kupuje
    > w sklepie - osobny program do rezerwacji, osobny do wyszukiwania towaru,
    > osobny magazynowy, osobny fakturowy - sprzedawcy mają ręce stale zwinięte w
    > gotowości do naciskania ^C i ^V ;)

    Ale co mnie to obchodzi? W końcu zmarnowałem 2h i podjechałem do nich by
    kupić dysk który tylko oni mieli w ofercie. Drugi kupiłem taniej gdzie
    indziej (nie spieszyło mi się z tym drugim, dorzuciłem go do zamówienia
    przy okazji). Tak swoją drogą zamówienie nadal wisi w ich systemie pomimo
    tego, że poprosiłem o jego anulowanie.

    --
    Kojer