  • Data: 2010-03-22 18:08:49
    Temat: Re: euro w Polsce --> czy są jakieś nadzieje?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" news:1hh845y21v5hb.dlg@kojer.kojer

    > Poszukać takiego któremu ufasz?

    A ty uwasz szeroko pojętym politykom, którzy stanowią rządy? :)

    > A jak nie ma takiego (a pewnie nie ma)

    nie ma.

    > kupić wieeeelki kawał ziemi i być samowystarczalnym (czyli zrezygnować z
    > prądu i innych cywilizacyjnych pierdół za które trzeba płacić).

    1. trzeba będzie płacić podatek od gruntu
    2. na odludziu trudno liczyć na FTTH :)
    3. bez prądu długo nie pociągnę - chętnie bym widział jako dostawcę firmę
    prywatną bo od 6 miesięcy kopię się firmą państwową aby mi podciągnęła
    energię na działkę abym mógł się budować... i jeszcze karzą sobie za to
    czekanie zapłacić jednorazowo prawie 15K...

    :)