  • Data: 2010-03-23 09:45:53
    Temat: Re: euro w Polsce --> czy są jakieś nadzieje?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > A tak mi sie przypomina mowienie o kryzysie w Japonskiej gospodarce pare
    > lat temu.
    > I o tym, jak komentatorzy z wielu krajow pisali: "oby nam bylo miec dane
    > tego typu kryzys...".
    >

    > Ale zeby trzymac poziom dyskusji: skoro rzucamy twierdzenia, ze strefa
    > euro to trup ekonomiczny, to napiszmy od razu, ze Polska to ekonomiczny,
    > spoleczny i kulturalny bankrut - po co nam oszczedzac na slowach, skoro
    > przynajmniej one sa za darmo.

    Patrz na przyszłość, a nie na przeszłość. Co z tego, że Francuzi są
    bogaci, skoro za 50 lat będzie to republika islamsko-murzyńska? Jak ktoś
    poznaje świat z książek i z opinii innych ludzi, to jest jakieś
    kilkadziesiąt lat do tyłu. Do dziś na przykład niektórym wydaje się, że
    USA to jeszcze wolny, kapitalistyczny kraj.

    Europa zachodnia jest jak stara bogata babcia - co z tego, że
    bogata, jak i tak nic z tego bogacatwa nie ma? Lepiej już być biednym
    20-latkiem z perspektywami, albo nawet i bez.

    --
    Liwiusz