  • Data: 2009-01-28 23:48:33
    Temat: Re: eurobank - backup tokena gsm
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ATZ Rzeszow napisał:
    > Witam
    >
    > Dzis przerabialem instalowanie w komorce tokena gsm i okazalo sie, ze bank
    > wysyla tokena 1razowo. Nie za bardzo jest chetny, zeby wyslac powtornie.
    > Zastanawiam sie nad zrobieniem kopii tokena na wypadek uszkodzenia komorki
    > lub przypadkowego wykasowania.

    Ja backupowałem i odtworzyłem bez problemu, ale zapewne moja sytuacja
    jest specyficzna :-).
    Mam Pocketa LOOXa T830 z łatwo padającym WM5. Ma on program do backupu
    całości stanu systemu na karcie SD. Po przywróceniu factory settings i
    odtworzeniu backupu token hula, jak gdyby nigdy nic. No ale to jest
    pewny sposób tylko na zwiechę systemu lub skasowanie tokena. Na awarię
    sprzętu czy kradzież wiele to nie pomoże, chyba że backup można
    odtworzyć w innym egzemplarzu tego samego modelu (i token w nim zadziała).

    Przemek