eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
  • Data: 2009-05-28 04:20:43
    Temat: Re: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
    Od: zgred <z...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:

    > W w.w. Regulaminie zostały wprowadzone następujące zmiany: [...]
    > </cite>
    >
    > Ze skrotu wynika, ze zostaly wprowadzone zmiany ograniczajace mozliwosc
    > otwierania kont i ustalania penomocnikow tylko do rezydentow i to
    > posiadajacych PESEL. Sama zmiana mnie nie dotyczy, ale podejscie
    > eurobanku do swoich klientow i informowania ich o zmianach do zalacznika
    > do umowy nie swiadcza o nim dobrze.
    > Jak widac banki 'z tradycjami' takie jak eurobank czy Alior lekcewaza
    > sobie informowanie o zmianach w regulaminach czy toip, bo mam nadzieje,
    > ze nie chodzi o antydatowanie...

    ... a ja już chciałem za to EB pochwalić ;)
    Pochwalić za to, że w mejlu zamieszczają konspekt zmian.
    W wielu innych bankach dostaniesz mejla z informacją o zmianie TOiP i od
    razu myślisz słowami na "k" gdzie-by-się-tu ewakuować.

    Zgadzam się, że informacja powinna być wysłana NAJPÓŹNIEJ w chwili
    wprowadzenia nowego regulaminu, choć te zmiany dotyczą OTWIERANIA
    rachunków i dla klientów EB są już nieistotne.




    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1