eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?[eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
  • Data: 2009-05-27 20:54:58
    Temat: [eurobank] czy to jest powazne traktowanie klienta?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zalogowalen sie do serwisu instenetowego eurobanku i moim oczom ukazal sie
    nastepujacy komunikat...

    <cite>
    Tytuł Zmiana Regulaminu konta
    Data i godzina 27-05-2009 12:22:42
    Autoreurobank
    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że z dniem 23 maja 2009 roku zmieniony został
    Regulamin konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A.

    W w.w. Regulaminie zostały wprowadzone następujące zmiany: [...]
    </cite>

    Ze skrotu wynika, ze zostaly wprowadzone zmiany ograniczajace mozliwosc
    otwierania kont i ustalania penomocnikow tylko do rezydentow i to
    posiadajacych PESEL. Sama zmiana mnie nie dotyczy, ale podejscie eurobanku
    do swoich klientow i informowania ich o zmianach do zalacznika do umowy nie
    swiadcza o nim dobrze.
    Jak widac banki 'z tradycjami' takie jak eurobank czy Alior lekcewaza sobie
    informowanie o zmianach w regulaminach czy toip, bo mam nadzieje, ze nie
    chodzi o antydatowanie...

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1