    From: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank - oferta specialna karta visa premium club
    Date: Fri, 15 Aug 2008 12:44:26 +0200

    > Dostalem z eurobanku pisemko/reklamowke w ktorej pisza, ze bez
    > koniecznosci dokumentowania zarobkow moga mi dac bezplatna karte kredytowa
    > z limitem 3 tys. zl.

    Tak i dadzą Ci golda. Mnie też dali.

    > Czy ktos korzystal z tej oferty? Czy to jest tak, ze w ogole nie pytaja o
    > zrodla dochodow (obecnie zmieniam prace), czy tez trzeba ustnie deklarowac
    > gdzie i ile sie zarabia i jaka forma umowy? (pytam, bo nizej drobnym
    > maczkiem pisza, ze nie jest to oferta i ze ostateczna decyzja zalezy od
    > badania zdolnosci kredytowej na podstawie przedlozonych dokumentow i
    > oswiadczenia wnioskodawcy)

    Pytają o dochód i pracodawcę. Nie musisz jednak dawać żadnych zaświadczeń z
    pracy. Wszystko robisz na dowód. Przynajmniej ze mną tak było. Podejrzewam,
    że miałeś wcześniej BPH PremiumClub. Ja miałem i stąd pewnie Eurobank mnie
    namierzył (nigdy nie miałem nic do czynienia z nimi).